sâmbătă, 24 aprilie 2010

Narcisista


S
unt doar eu. Cenusa captivitatii mele din trecut, preschimbata intr-o persoana, in sentimente, in opinii si in pareri.
O descriere mai ampla? Fara copilarii...
Sunt dependenta de mine. Zambesc si ma dau pe spate de una singura. Imi flutura vantul prin parul blond si desfacut, ma supraestimez. Unghiile rosii mi-au lasat o urma de zgarietura pe gat, dar e ispititor.Am nasul mic si ascutit, si mi se-agata de el tot felul de arome. Ochii..irezistibili. Aurii, adanci, sclipitori, scanteietori. Am un cordon rosu strans de incheietura. Asta inseamna ca sunt indragostita, deci e bine. Buze pline, de un rosu aprins.

Sunt o sentimentala inraita. Si cand zic sentimentala ma refer la faptul ca traiesc orice, iubind. Primavara, frunze, fulgi de nea, crengute, nisip, arome, buze.. Ma bucur de fiecare picatura de ploaie, de fiecare atingere. Si stiu sa pretuiesc momente.

Creezi impresii. Impresii diferite in functie de persoane. In general, sunt placuta si dispretuita. Niciuna dintre acestea nu ma deranjeaza. Unii ma catalogheaza ca egoista, si nu neg asta.

Am fost lovita din diferite directii de milioane de ori, dar fiecare lovitura m-a insetat si mai tare spre perfectiune.

Nu am nevoie de atitudinea nimanui pentru ca o am pe a mea, si sunt o narcisista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu