sâmbătă, 15 mai 2010

Leapsa culturala.

1. Citatul meu preferat dintr-o poezie scrisa de Mihai Eminescu (este ales cu greu dintre o mie de citate preferate): Tu îmi ucizi gândirea, căci nu mă înţelegi.
2. Poetii mei preferati de nationalitate romana: Mihai Eminescu, Marin Sorescu, Tudor Arghezi
3. Poetii mei preferati, straini: Charlotte Brontë
4. Poetii contemporani preferati: Ana Blandiana
5. Scriitorii mei preferati: Emily Brontë , Stephen King, Cella Serghi, Mircea Eliade
6. Scriitorii mei preferati contemporani: Marin Sorescu
7. Ultima piesa de teatru vazuta: O noapte furtunoasa
8. Ultimul spectacol de opera vazut: ei serios, asta nu mai tin minte
9. Carti preferate: Panza de paianjen- Cella Serghi. La rascruce de vanturi- Emily Brontë.
10. Cu ce scriitor, daca ar trai astazi, ti-ar place sa fii prieten(a): Shakespeare
11. Ce carte scrisa deja ti-ar fi placut sa fie scrisa de tine si de ce: Panza de paianjen, ca sa pot gandi ca scriitoarea.
Leapsa merge la cine doreste sa o ia. :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu