joi, 3 iunie 2010

Postare noua.

Ei, datorita bunavointei minunatilor mei colegi si rugamintilor lor profunde, uite o postare noua.
Ca sa nu fie prea plictisitor, o sa ma chinui sa o adaptez la normalitatea si banalitatea celorlalte.
Hmm, m-am hotarat sa incep o dieta cu supa de varza. Proasta alegere. Bine, poate ca nu e asa de rea, dar totusi.. supa de varza all day long?
In fine, asteptam rezultatele.
Scoala devine (in mod surprinzator) din ce in ce mai naspa. S-o trezit azi Nicoara sa ne dea exteu' ca nu am avut creta. Ne strica mediile. Super!
Ah da, 7A'u strange bani pentru o unghiera pentru Zaporojan.
In rest, ne distram destul de bine. Am avut eu bunavointa de a lua niste vodka cu lamaie, pe care am pus-o intr-o sticla de fanta. Asadar si prin urmare.. "apa cu lamaie" la scoala.
Suntem buni ma, trebuie sa recunoasteti. \m/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu