luni, 26 iulie 2010

Leapsa again.

Luata de pe blogul lui Cristi.
Luata de pe blogul lui Mihai Bendeac.

LEAPSA

SUNT… doar o aiurita ce isi exprima sentimentele.

AS VREA… sa devin psiholoaga si scriitoare.

PASTREZ… amintirile.

MI-AS DORI…destul de multe.

NU IMI PLACE… materialismul din jur.

MA TEM… de porumbei.

AUD… chiar acum? hohote de ras.

IMI PARE RAU… de suferinta cauzata asupra unor persoane.

IMI PLAC… blonzii cu ochi albastrii.

NU SUNT… autoritara.

CANT… in clasa.

NICIODATA… nu am sa inteleg politica.

RAR… inteleg ceva la geome'.

PLANG… cand simt nevoia.

NU IMI PLAC… rosiile.

SUNT CONFUZA… cand lumea minte.

AM NEVOIE… de destul de multe.

AR TREBUI… sa ma apuc de temele de vacanta.

3 comentarii:

  1. Cant.... Nu mai am tigari! Nu mai am tigari! Nu mai am ce fuma! sau Sex`n violence! Sex`n violence! :))))

    Carla

    RăspundețiȘtergere
  2. da ma, chiar. cum de nu mi-am amintit? =))
    iui. ce vremuri >:d<.
    nu mai am tigari \m/.

    RăspundețiȘtergere
  3. io te cunosc mai bine decat tu te cunosti b-) deci postarea asta ii fix pix pe langa ce stiu io b-(

    RăspundețiȘtergere