joi, 9 septembrie 2010

Ati aruncat vreodata un tortellini in apa minerala?

Asta e o postare care functioneaza dupa sistemul precedentei.
Cu aproximativ 4 minute in urma ma plictiseam si rontaiam niste tortellini nefierte. Neavand ce face, m-am dus si mi-am turnat niste apa minerala intr-un pahar pentru a mai trece timpul. Si atunci mi-a venit un gand inimaginabil de prostesc : ce se intampla cu un tortellini in apa minerala? Am mers si am luat un tortellini. L-am lasat in pahar. S-a scufundat. Ajuns pe fundul paharului, a inceput sa scoata gaze. Trezita din "experimentul" meu de copil mic, am golit paharul in chiuveta si am aruncat tortellini'ul la gunoi.
So, do not try this at home.
Glumeam. Puteti incerca, daca va plictisiti chiar asa de rau, e o sursa de amuzament pentru aproximativ un minut. :)

Un comentariu: