vineri, 5 noiembrie 2010

Cum sa te loveasca profa de fizica peste fund? :/

Vineri, 5 noiembrie 2010, ora aproximativ 11 fara 25. Sala 4 a "colegiului national emanuil gojdu, oradea" da test la fizica, la d'na 'soara Berchez. Eu, proaspat mutata in ultima banca- randul de la geam, sunt rugata sa adun testele de pe randul respectiv.
Trec pe langa banci, citindu-le rapid raspunsurile de pe foile deja date la altii care inca ma intrebau in disperare cum e la x, subpunctul y. Adun intr-un final toate testele, i le duc la profa, care statea rezemata de catedra, mandra de sine, gandind probabil ceva in genul "Bine ma, hai ca le-ai dat la astia o perversa ca pe Targu Ocna". Mergand inapoi in banca mea, ma opresc in banca din fata sa ne plangem impreuna ca habar n-am avut la test, cand.. POC!
Toata clasa izbucneste in ras, si, in spatele meu, profa statea cu testele rulate gramada in mana fix in fata feselor mele.
"Doamna profesoara, ce faceti?"
Vi s-a intamplat vreodata o chestie de genu'?
Post Scriptum: e amuzant daca o cunosti pe profa, daca nu, n-are farmec :d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu