luni, 8 noiembrie 2010

Gojdu: atmosfera.

Aceasta este o postare dedicata in totalitate valorii, familiei, casei si banilor Anitei, care a selectat "dialogurile" de mai jos, acestea fiind, evident, adevarate.

Situatia 1: Un elev eminent a fostei clase 7A se chinuie sa faca rost de o carte de la minunatul Domn Popa timp de 20 de minute.
Elev: -Imi dati va rog doua loturi ?
D.P.: -N-o avem.
Elev: -Ba da, trebe sa o aveti.
D.P.: -N-o avem.
Elev: -Ba da.Am vazut-o odata trecuta pe un raft.
D.P.: -Da' cine-o scris-o?
Elev: -Caragiale
D.P.: -Ba nu el o scriso.
Elev: -Ba da !!!
Gelu, prof de rela, care asistase la conversatie: -Ba da el a scris-o.
D.P.: -Atunci n-o avem.
I love happy ends. :)


Situatia 2: Un elev al clasei 8A se intalneste pe coridor cu Domnu' Popa si incearca sa fie politicos.
Elev: -Buna dimineata Domnu' Popa!
D.P.: -Dimineata pe dracu', dimineata era cand am mers eu cu gastele la pascut.
Elev: -Da cate gaste aveti?
D.P.: -50!
(Vai, neam de neamu' nostru, adunat cu tot satu' bunicilor si cu toti prietenii de la tara n-o vazut atatea gaste la un loc)


Situatia 3: Dira intra in clasa dupa ce o eleva a fost prinsa fumand de catre profesorul de serviciu pauza trecuta.
Dira : A 8-a, vreti sa-mi spuneti ceva?
Anita: Da , ca s-a produs o extorsiune a unui degajament, intr-o apa !
Remus : De la care nu am putut sa dorm cu nevasta-mea in pat!
Dira: Ce ??
(Pacat ca nu stiti faza, doam' diriginta)
:)

2 comentarii:

  1. EU ! dada ! eu le-am scris asa frumos una sub alta cu liniuta ! GENIAAAL <3<3

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, de fapt erau scrise destul de aiurea, eu le-am aranjat :)). da nu conteaza, important e sa fim noi sanatosi :))

    RăspundețiȘtergere