luni, 27 septembrie 2010

Pentru Luca

E ora 16:17. Mi-e lene. Sunt in bucatarie si stau pe laptop. Vorbesc cu ceva prieteni pe mess.
Frate, mi-e o leeene inimaginabila.
Sunt franta de obosela dupa o zi tipica de luni, care m-a condamnat din cauza minunatului meu coleg de banca, la o luna de serviciu intr-o clasa mega jegoasa. O luna! Bine ca nu ma pune dira sa fac de serviciu cat mai stau in gojdu. Bine ca nu ma pune sa fac curat in toata scoala. Ce-i aici, ma? La scoala ar trebui sa invatam, nu sa dam cu matura sau sa stergem pe jos. Ok, inteleg... stergem tabla si zicem absentii. Da nu sa strang eu gunoaiele dupa altii...
In rest, ma bucur ca a venit insfarsit colegul meu Luca la scoala, personaj care cu siguranta imi va mai colora cat de cat starea de la ore.
Am luat un 10 la romana. Boss, ha? :>
Si, ca sa justific totusi titlul, postarea am scris-o, in ciuda chefului pe care nu il aveam, pentru ca m-a rugat Luca sa mai postez ceva pe blog.
A, apropo, am fost in weekend la Bucuresti. Ce-mi place orasul ala. E asa de plin de viata, plin de lume, sunt o gramada de locuri misto in care poti merge, si ma gandesc ca nu te-ai putea plictisi intr-un asa oras niciodata. Ce sa mai zic de Oradea...unde ai o gramada de locuri foarte entuziasmante in care poti iesi...not.
Am plecat. Pace :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu