joi, 4 noiembrie 2010

Despre.

Mi-am dat astazi seama de un lucru, aparent inutil, dar specific mie: pun prea multa sare pe cartofi.
Poate ca nu numai pe cartofi, dar in general pun prea multa sare pe mancare. Imi strica tenul, imi mareste cantitatea de hormoni, provoaca sete, si eterna reclama cu "excesul de sare dauneaza grav sanatatii". Mi se pare aiurea. Adica, uite, mie personal nu mi se pare ca am nimic in neregula, nimic de gen vreo problema psihologica sau vreo schimbare fizica din cauza faptului ca pun prea multa sare pe mancare.
Postarea asta nu are nicio logica, niciun rost, nicio idee concreta. E pur si simplu ceva facut pe moment.
Mai are careva vreo 'defectiune' de genul? Nu neaparat cu sarea, cu orice.
Post Scriptum : Nu ma credeti nebuna din cauza faptului ca am postat ceva de genul asta pe blog. Toti avem iesirile noastre aeriene. Sau.. poate ca nu toti. :)

Un comentariu:

  1. Mai, eu am o mare problema cu lasatul pe maine a lucrurilor importante. Nu stiu de ce ma gadila ideea ca as fi etern pe-aici.

    RăspundețiȘtergere